Moraće i da im plati 50.000 funti?!

Bivša britanska vojvotkinja Megan Markl po svemu sudeći gubi sudski spor koji je pokrenula protiv britanske štampe.

Naime, supruga princa Harija tužila je izdavačku kuću Associated Newspapers, u čijem vlasništvu su portali Mail on Sunday i MailOnline, zbog objavljivanja pisma upućenog njenom ocu Tomasu Marklu 2019. godine.

Ona je tvrdila da je štampa tom prilikom povredila njenu privatnost, prekršila autorska prava i zakon o zaštiti podataka.

Iako se nadala visokoj odšteti, sudija je većinu njenih optužbi odbacio kao irelevantne i neosnovane. Među odbačenim optužbama nalazi se i ona u kojoj je Megan tvrdila da su se novinari poneli nepošteno prema njoj i uzrokovali raskol između nje i njenog oca Tomasa, a sve kako bi “na njenu ličnost bacili negativno svetlo“, piše Dejli mejl.

Suđenje još uvek nije zvanično završeno, ali sud je već objavio da dokazi o “nepoštenom odnosu novinara prema Megan” neće biti uzimani u obzir.

Associated Newspapers, koji je prvobitno ponudio Megan i Hariju vansudsko poravnanje, sada će tražiti od bivšeg kraljevskog para da plate više od 50.000 funti sudskih troškova.

(Stil.kurir.rs)